• BIST 104.001
  • Altın 145,411
  • Dolar 3,5083
  • Euro 4,1894
  • İstanbul 22 °C
  • Ankara 24 °C
  • İzmir 20 °C
  • Edebiyat Mezunlarının Sadece Yüzde 10’u Atanabiliyor
  • MEB Müsteşarı açıkladı! TEOG'un yerine o sistem geliyor
  • 2018 SYDV PERSONEL ALIMLARI
  • Edebiyat Mezunlarının Sadece Yüzde 10’u Atanabiliyor
  • MEB Müsteşarı açıkladı! TEOG'un yerine o sistem geliyor
  • 2018 SYDV PERSONEL ALIMLARI
Editörler kunfuu  
   
Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı PERSONEL ALIMI
SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA

VAKIF PERSONELLERİ HAKKINDA GENEL BİLGİ

3294 sayılı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Kanunu ile tüm il ve ilçelerde kurulan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları, İş Kanunu hükümleri çerçevesinde personel istihdam ederler.

633 sayılı Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığının Teşkilat ve Görevler Hakkında Kanun Hükmünde Kararname uyarınca Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü, "vakıfların çalışma usûl ve esaslarını belirlemekle"; Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fonu Kurulu, "vakıflarında çalıştırılacak personelin nitelikleri ile özlük hakları ve diğer hususlarla ilgili belirlenecek kriterleri görüşmek ve karara bağlamakla" görevlidir. Bu kapsamda 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı Fon Kurulu Kararı ile 'Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Norm Kadro Standartları, İş Tanımları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar' belirlenmiştir. Belirlenen usul esaslar uyarınca;

PERSONEL UNVANLARI, İŞ TANIMLARI;

Vakıflarda belirsiz süreli olarak istihdam edilecek unvanlar;

- Vakıf Müdürü : Vakıf Başkanına karşı sorumlu olarak mevzuat ve Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü düzenlemeleri çerçevesinde Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfının faaliyetlerini yürütür ve koordine eder. 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararda İş Tanımlarında belirtilen; sosyal yardım faaliyetlerine vakfın muhasebe ve mali yükümlülüklerine, vakfın genel idaresine yönelik görevleri yerine getirirler. Gerekli nitelikler;

o 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarından mezun olmak

o İşe alım sürecinde geçerli olan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak

İhtiyaç duyulması halinde Mütevelli Heyeti tarafından; yabancı dil bilmek, bilgisayar programları kullanabilmek vb. özel şartlar da aranabilir.

- Muhasebeci : Vakfın mali işlerini yürütmek, muhasebe kayıtlarını tutmak ve yükümlülüklerini yerine getirmekle sorumludur.

- Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi : Sosyal yardım ve proje başvuru sahiplerinin ve Genel Sağlık Sigortası gelir testine ilişkin başvuru sahiplerinin muhtaçlığına ilişkin araştırmalarını mahalinde yürütür, Mütevelli Heyetine sunulmak üzere "Sosyal İnceleme Raporunu" hazırlar ve diğer kamu hizmetleri ile ilgili olarak hedef kitleye yönelik danışmanlık ve yönlendirme faaliyetlerini yürütür. 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararda İş Tanımlarında belirtilen; sosyal yardım ve proje destek programlarının yürütülmesine, hedef kitleyi izlemeye, hedef kitle ile diğer kamu hizmetleri arasında bağ kurmaya ve danışmanlık yapmaya yönelik görevleri yerine getirirler. Gerekli nitelikler;

o 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarından mezun olmak ( ihtiyaç durumuna göre Mütevelli Heyeti tarafından İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi ve Eğitim Fakülteleri ile Sosyoloji, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Halkla İlişkiler, İletişim ve Sosyal Hizmetler Bölümleri tercih edilebilir.)

o İşe alım sürecinde geçerli olan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak

o Sosyal iletişim becerisine sahip olmak

İhtiyaç duyulması halinde Mütevelli Heyeti tarafından; yabancı dil bilmek, işaret dili bilmek, bilgisayar programları kullanabilmek vb. özel şartlar da aranabilir.

- Büro Görevlisi : Vakfa başvuran vatandaşlarla görüşerek talepleri kaydeder, genel büro hizmetlerini yürütür ve Vakıf Müdürünün vereceği diğer görevlerini yerine getirir. Gerekli nitelikler;

o En az 4 yıllık lisans eğitimini tamamlamış olmak

o Sosyal iletişim becerisine sahip olmak

o Bilgisayar sertifikası (zorunlu olmayıp tercih nedenidir.)

o İşe alım sürecinde geçerli olan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak

İhtiyaç duyulması halinde Mütevelli Heyeti tarafından; yabancı dil bilmek, işaret dili bilmek, bilgisayar programları kullanabilmek gibi özel şartlar da aranabilir.

- Yardımcı Hizmet Görevlisi : Vakfın ulaşım, temizlik, yardım dağıtımı, güvenlik ve evrak dağıtımı gibi işlerini yürütür. Gerekli nitelikler;

o En az ilköğretim okulu mezunu olmak

İŞE ALIM SÜRECİ;

KPSS şartı bulunan kadrolar ( Vakıf Müdürü, Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi, Büro Görevlisi) için Vakıflarda ilk defa istihdam edilecek personele yönelik Mütevelli Heyeti kararı ile ilana çıkılır. Adaylar Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün SYDV Personel Alım İlanları bölümünde yayınlanan ilanlara web sayfasından başvuruda bulunur.

Online olarak başvuran adaylar KPSS puanlarına göre en yüksekten başlanarak sıralanır ve alınacak personel sayısının 3 (üç) katı kadar aday mülakata çağrılır. Son sıradaki aday ile aynı puanı almış adaylar da mülakat listesine eklenir.

Mülakat neticesinde genel şartları ve varsa Vakıf tarafından belirlenmiş özel şartları taşıyan adaylardan iş için uygun görülen aday/ adaylar Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğüne bildirilir. Yapılan kontrol neticesinde Genel Müdürlük tarafından işe alım koşullarını taşıdığı tespit edilen kişiler işe başlatılır.

KPSS şartı bulunmayan Yardımcı Hizmet Görevlisi kadrosu için başvuran adaylardan uygun görülen aday / adaylar Mütevelli Heyeti kararı ve Genel Müdürlükçe sistem üzerinden işe alım koşullarının uygunluğunun kontrolü ile işe başlatılır.

PERSONEL ALIMINDA ARANACAK ŞARTLAR;

Personel alımında aranacak genel ve özel şartlar aşağıda belirtilmiştir.

1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

2) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,

3) 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak,

4) Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak,

5) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

6) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.

7) Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.

8) Vakıflarda ilk defa istihdam edilecek Vakıf Müdürü, Muhasebeci, Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi ile Büro Görevlisinde, 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarının her bir unvanın iş tanımında belirtilen bölümlerinden mezun olmak ve ÖSYM tarafından yapılan geçerli Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan almış olmak şartları aranır. İhtiyaç duyulması halinde Mütevelli Heyeti tarafından yabancı dil bilmek, bilgisayar programları kullanabilmek vb. özel şartlar da aranabilir.

9) İş Tanımlarında belirtilen nitelikleri taşımak

PERSONEL ÇALIŞMA USULLERİ;

- Personele; unvanı, eğitimi, kıdemi ve Vakıfların il ilçe sınıflandırmasına göre Fon Kurulunca belirlenen ücretler ödenir. Belirlenen ücretler, her yılın Ocak ve Temmuz aylarında, Devlet memuru aylıklarında yapılan artış oranında artırılır.

- 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı Fon Kurulu kararına göre yeni başlayan ve lisans mezunu olan personeller için belirlenen brüt ücretler il ilçe sınıflandırmaları bazında aşağıdaki gibidir. Personellerin eğitim durumuna göre ücretler farklılaşmaktadır.

Ünvan

6.sınıf ilçe

5.sınıf ilçe

4.sınıf ilçe

3.sınıf ilçe

2.sınıf ilçe

1.sınıf ilçe

4.sınıf il

3.sınıf il

2.sınıf il

1.sınıf il

Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi

2.867

2.897

2.925

2.954

2.982

3.011

3.068

3.097

3.126

3.154

Büro Görevlisi

2.566

2.592

2.616

2.642

2.668

2.694

2.745

2.771

2.796

2.822

Personele her yılın Ocak ve Temmuz aylarında birer sözleşme ücreti tutarında ikramiye ödenir.

- Vakıf personelinin istihdam edildiği vakıfta çalışması esastır. İş Kanunu hükümlerine tabi olarak istihdam edilen ve ayrı tüzel kişiliğe sahip Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarında çalışan personelin tayin hakkı bulunmamaktadır.

- Personelin; yazılı olarak unvan değişikliği talebinde bulunması, bu unvan için gerekli olan eğitim durumu gibi nitelikleri taşıması, unvan değişiklik talebine uygun boş kadronun bulunması ve talebin Mütevelli Heyetince uygun görülmesi durumunda personelin unvanı değiştirilebilir.



ALIM YAPACAK İLLER



Büro Görevlisi İşe Alım Talebi Son Başvuru : 13.04.2015
İl ANKARA İlçe ALTINDAĞ Alınacak Sayı 1
Çalışma Şekli BELİRSİZ SÜRELİ Ünvan BÜRO GÖREVLİSİ
Açıklama - Sosyal Hizmet Bölümü Lisans Mezunu
- Vakfımız personel talebi,Büro Görevlisi alımı bölüm şartı aranmaktadır. Sosyal Hizmet Bölümü Lisans mezunları (Sosyal Hizmet Uzmanı) başvuru yapabileceklerdir. Adaylar müracaat esnasında KPSS belgesi,mezuniyet diploması,bilgisayar sertifikası veya transkript belgesi CV getireceklerdir.






İSTANBUL İlçe FATİH Alınacak Sayı 1
Çalışma Şekli BELİRSİZ SÜRELİ Ünvan BÜRO GÖREVLİSİ
Açıklama - İyi derecede bilgisayar ve Microsoft Ofis ( Excel, Word, Powerpoint, Outlook ...) programlarını iyi derecede kullanabilmek
- Üniversitelerin en az 4 yıllık eğitim veren Hukuk, Siyasal Bilgiler, Uluslararası İlişkiler, İşletme, İktisat, Ekonomi, Maliye, Muhasebe, Kamu Yönetimi, İletişim Fakültesi, Sosyal Hizmetler, Sosyoloji, Psikoloji, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık vs.. gibi bölümlerin birinden mezun olmuş olmak
- 1) Üniversitelerin en az 4 yıllık eğitim veren Hukuk, Siyasal Bilgiler, Uluslararası İlişkiler, İşletme, İktisat, Ekonomi, Maliye, Muhasebe, Kamu Yönetimi, İletişim Fakültesi, Sosyal Hizmetler, Sosyoloji, Psikoloji, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık vs.. gibi bölümlerin birinden mezun olmuş olmak. 2) Son 2 yıl içerisinde ÖSYM tarafından yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan almış olmak, 3) Fatih İlçesi sınırları içinde ikamet etmeyi taahhüt edip, mülakatı kazanması halinde bu taahhüdünü gerçekleştirmek, 4) Milli Eğitim Bakanlığına bağlı kurumlardan onaylı Bilgisayar İşletmenliği veya Programcılığı sertifikasına sahip olmak, 5) İyi derecede bilgisayar ve Microsoft Ofis ( Excel, Word, Powerpoint, Outlook ...) programlarını iyi derecede kullanabilmek, 6) Sosyal iletişim becerisine sahip olmak, 7) Alınacak olan Vakıf Büro Görevlisi esas olarak Vakfımızın muhabere görevlerini yürütmek için istihdam edilecek olup ayrıca Vakıf Başkanı veya Mütevelli Heyeti?nin inceleme, araştırma, sekretarya, ulaştırma vb. konularda vereceği her görevi yapmayı taahhüt etmek ve yapmak, 8) Belirtilen görevleri yapmasına mani herhangi bir engeli olmamak, 9) Vakıf Büro Görevlisi sınıfında ve muhabere işlemlerinde Vakıf Başkanı ya da Mütevelli Heyeti?nin vereceği görevleri yapma istem ve yeteneğine psikolojik ve fizyolojik olarak gerçekten sahip olduğu hususunda mülakat komisyonunun olumlu kanaatine mazhar olmak, 10) Ayrıca mesleğinde deneyim sahibi olmak, diksiyon, gelişim vb. kursları almış olması gibi özellikler tercih sebebi olabilir. 11) Vakıf Büro Görevlisi alımında bayan adaylar tercih edilecektir.








Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi Alımı Son Başvuru : 10.04.2015
İl İSTANBUL İlçe FATİH Alınacak Sayı 4
Çalışma Şekli BELİRSİZ SÜRELİ Ünvan SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ
Açıklama - İyi derecede bilgisayar ve Microsoft Ofis (Excel, Word, Powerpoint, Outlook ....) programlarını iyi derecede kullanabilmek,
- Üniversitelerin en az 4 yıllık eğitim veren Hukuk, Siyasal Bilgiler, Uluslararası ilişkiler, İşletme, İktisat, Ekonomi, Maliye, Muhasebe, Kamu Yönetimi, İletişim Fakültesi, Sosyal Hizmetler, Sosyoloji, Psikoloji, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık vs. gibi bölümlerin birinden mezun olmuş olmak.
- En az B sınıfı ehliyete sahip olmak ve aktif olarak araç kullanabilmek,
- 1) Üniversitelerin en az 4 yıllık eğitim veren Hukuk, Siyasal Bilgiler, Uluslararası ilişkiler, İşletme, İktisat, Ekonomi, Maliye, Muhasebe, Kamu Yönetimi, İletişim Fakültesi, Sosyal Hizmetler, Sosyoloji, Psikoloji, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık vs. gibi bölümlerin birinden mezun olmuş olmak. 2) Son 2 yıl içerisinde ÖSYM tarafından yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan almış olmak, 3) En az B sınıfı ehliyete sahip olmak ve aktif olarak araç kullanabilmek, 4) Fatih İlçesi sınırları içinde ikamet etmeyi taahhüt edip, mülakatı kazanması halinde bu taahhüdünü gerçekleştirmek, 5) Milli Eğitim Bakanlığına bağlı kurumlardan onaylı Bilgisayar İşletmenliği veya Programcılığı sertifikasına sahip olmak, 6) İyi derecede bilgisayar ve Microsoft Ofis (Excel, Word, Powerpoint, Outlook ....) programlarını iyi derecede kullanabilmek, 7) Sosyal iletişim becerisine sahip olmak, 8) Vakıf Başkanı veya Mütevelli Heyeti?nin inceleme, araştırma, haberleşme, sekretarya, ulaştırma vb. konularda vereceği her görevi yapmayı taahhüt etmek ve yapmak, 9) Belirtilen görevleri yapmasına mani herhangi bir engeli olmamak, 10) Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi sınıfında Vakıf Başkanı ya da Mütevelli Heyeti?nin vereceği görevleri yapma istem ve yeteneğine psikolojik ve fizyolojik olarak gerçekten sahip olduğu hususunda mülakat komisyonunun olumlu kanaatine mazhar olmak 11) Ayrıca mesleğinde deneyim sahibi olmak, muhasebe bilmek vs. gibi özellikler tercih sebebi olabilir. 12) Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi alımında erkek adaylar tercih edilecektir.










191234-Sosyal Yardım İnceleme Görevlisi Son Başvuru : 13.04.2015
İl SAMSUN İlçe ÇARŞAMBA Alınacak Sayı 1
Çalışma Şekli BELİRSİZ SÜRELİ Ünvan SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ
Açıklama - Bilgisayar sertifikası olması tercih sebebidir.
- 4 Yıllık Yüksek Öğretim Sosyoloji, Psikoloji, Danışmanlık ve Rehberlik, Sosyal Hizmetler bölümü
- En az B sınıfı Ehliyet sahibi olmak tercih sebebidir.
- Aday vakfın bulunduğu ilçe sınırları içinde ikamet ediyor olmalı
- SOSYAL YARDIM İNCELEME GÖREVLİSİ Personel alımında aranacak şartlar 1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak. 2) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak. 3) 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak. 4) Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak, 5) Kamu haklarından mahrum bulunmamak. 6) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar. Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak. 7) Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak. 8) Sosyal Yardım ve İnceleme görevlisinde 4 yıllık Yükseköğretim Sosyoloji, Psikoloji, Danışmanlık ve Rehberlik, Sosyal Hizmetler bölümlerinden mezun olmak. 9) ÖSYM tarafından yapılan 2014 Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak. 10) Bilgisayar sertifikası (zorunlu olmayıp tercih nedenidir.) 11) Sosyal iletişim becerisine sahip olmak. 12) En az B sınıfı ehliyet sahibi olmak(tercih sebebidir.) 13) Başvuracak adayların Çarşamba İlçesi sınırları içerisinde ikamet etmesi zorunludur. ( Son 6 ay ikamet ediyor olması tercih sebebidir).
 kunfuu
Editör
Cevap: 0

Oy Ver :
1 2 3 4 5

 
SON YORUMLANANLAR
ÜYE İŞLEMLERİ
FORUMDAN SEÇMELER
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Memurlara Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.